Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Bradford, England] : Emerald, 2015
1 online resource (215 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781785602436 (electronic bk.)
ISBN 9781785602429
International Marketing Review, ISSN 0265-1335 ; Volume 32, Number 3/4
Print version: Cross-cultural and cross-national consumer research : psychology, behavior, and beyond. [Bradford, England] : Emerald, c2015 approximately 215 pages International Marketing Review ; Volume 32, Number 3/4 ISBN 9781785602429
Incluces bibliographical references at the end of each chapters
001791438
full
(Au-PeEL)EBL2070198
(CaPaEBR)ebr11065660
(MiAaPQ)EBC2070198
(OCoLC)939554659

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC