Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Turin, [Italy] : G. Giappichelli Editore, 2014
1 online resource (129 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788892157842 (electronic bk.)
ISBN 9788834859216
Print version: Gordini, Niccolo. Content marketing e creazione di valore : Aspetti definitori e metriche di misurazione. Turin, [Italy] : G. Giappichelli Editore, c2014 x, 117 pages ISBN 9788834859216
Includes bibliographical references
001791502
full
(Au-PeEL)EBL2071081
(CaPaEBR)ebr11066258
(MiAaPQ)EBC2071081
(OCoLC)922331362

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC