Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Bradford, England] : Emerald, 2015
1 online resource (81 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781785604133 (electronic bk.)
ISBN 9781785604126
Journal of Research in Interactive Marketing, ISSN 2040-7122 ; Volume 9, Issue 2
Print version: Impact of digital shopping channels on multi-channel marketing and attribution in the changing retail landscape. [Bradford, England] : Emerald, c2015 166 pages Journal of Research in Interactive Marketing ; Volume 9, Issue 2 ISBN 9781785604126
Includes bibliographical references at the end of each chapters
001793472
full
(Au-PeEL)EBL2093103
(CaPaEBR)ebr11077150
(MiAaPQ)EBC2093103
(OCoLC)921279120

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC