Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2015
1 online resource (271 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781119037323 (electronic bk.)
ISBN 9781119175803
Print version: Artun, Omer, 1969- Predictive marketing : easy ways every marketer can use customer analytics and big data. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., c2015 xxii, 246 pages ISBN 9781119175803
Includes index
001794394
full
(Au-PeEL)EBL2130996
(CaONFJC)MIL820186
(CaPaEBR)ebr11088039
(MiAaPQ)EBC2130996
(OCoLC)906937037

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC