Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : American Management Association, c2007
1 online resource (296 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0814473334 (hardcover)
ISBN 9780814473337 (hardcover)
Includes bibliographical references (p. [263]-287) and index
Tilting at windmills -- The queen of branding -- Charlotte in wonderland -- The prince of pollsters -- Measuring distance in kilograms -- Why do they hate us? -- The pictures in their heads -- The business of America -- The power of brands -- Brand America -- CEOs in handcuffs -- Plague or paranoia? -- In search of anti-anti-Americans -- The path to happy -- Sink roots, don’t just spread branches -- Go glocal -- Share your customers’ cares -- Stiff-necked, tree-hugging critics -- Share your customers’ dreams -- Myth America -- A lever to move the world -- Waging peace.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001795485
full
(Au-PeEL)EBL3001844
(CaONFJC)MIL112854
(CaPaEBR)ebr10196186
(MiAaPQ)EBC3001844
(OCoLC)77565112

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC