Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Alexandria, VA : Association for Supervision and Curriculum Development, c2005
1 online resource (viii, 175 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1416602488 (electronic bk.)
ISBN 1416600329 (alk. paper)
Includes bibliographical references (p. 160-167) and index
The power of an effective teacher and why we should assess it -- How can we assess teacher quality? -- Assessing teacher quality with student work: the Oregon teacher work sample methodology -- Assessing teacher quality in a standards-based environment: the Thompson, Colorado, school district -- Assessing teacher quality through goal-setting: the Alexandria, Virginia, school district -- Assessing teacher quality based on student gains: value-added assessment system in Tennessee -- Final thoughts on assessing teacher quality: guidelines for policy and practic.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001795627
full
(Au-PeEL)EBL3002113
(CaPaEBR)ebr10078159
(MiAaPQ)EBC3002113
(OCoLC)923567899

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC