Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, 2011
1 online resource (398 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780873898119 (electronic bk.)
ISBN 0873898117 (alk. paper)
ISBN 9780873898119 (alk. paper)
Print version: Lowenstein, Michael W. Customer advocate and the customer saboteur : linking social word-of-mouth, brand impression, and stakeholder behavior. Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, 2011 xxx, 363 pages ; 24 cm ISBN 9780873898119
Includes bibliographical references (pages 337-347) and index
001795965
full
(Au-PeEL)EBL3002669
(CaPaEBR)ebr10929636
(MiAaPQ)EBC3002669
(OCoLC)893681547

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC