Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Rev. ed.
Mumbai [India] : Himalaya Pub. House, 2009
1 online resource (276 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788178666099
Includes bibliographical references and index
Includes bibliographical references
pt. 1. Introduction, nature and scope of marketing research -- pt. 2. Methods of collecting data -- pt. 3. Research process & analysis -- pt. 4. Information and applications of marketing research -- pt. 5. Cases.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001797199
full
(Au-PeEL)EBL3011109
(CaPaEBR)ebr10415128
(MiAaPQ)EBC3011109
(OCoLC)923633867

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC