Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Ithaca : Cornell University Press, 2012
1 online resource (ix, 179 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780801465703 (electronic bk.)
ISBN 9780801452031 (cloth)
ISBN 9780801478192 (pbk. : alk. paper)
Cornell hospitality management best practices
Includes bibliographical references and index
Hospitality marketing and branding : past and future -- Contemporary branding challenges -- Branding and the Internet -- Case study : Carnival Cruise Lines -- Global brand expansion -- Branding beyond borders -- Brand strategies -- Case study : Ritz-Carlton Bali -- Assessing brand equity -- Brand positioning -- Brand extensions and customer loyalty -- Case study : Taj hotels, resorts, and palaces -- Managing marketing relationships -- Franchising your brand -- Brand partnerships -- Case study : Groupon.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001812287
full
(Au-PeEL)EBL3138400
(CaONFJC)MIL681618
(CaPaEBR)ebr10629484
(MiAaPQ)EBC3138400
(OCoLC)820123237

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC