Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2008
1 online resource (xiii, 411 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0674026802 (cloth : alk. paper)
ISBN 9780674026803 (cloth : alk. paper)
Includes bibliographical references (p. 357-392) and index
Local content -- Positioning the new modern girl -- The synergy buzz and JV brands -- Storytelling and corporate branding -- Bourgeois bohemians in China? -- Hello Moto: youth culture and music marketing -- CCTV and advertising media.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001814375
full
(Au-PeEL)EBL3300154
(CaPaEBR)ebr10313872
(MiAaPQ)EBC3300154
(OCoLC)432671594
GBA790754

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC