Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 2007
1 online resource (ix, 204 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0674025814 (alk. paper)
ISBN 9780674025813 (alk. paper)
Includes bibliographical references (p. 189-193) and index
Theory -- Markets and the tyranny of the majority -- Are "lumpy" markets a problem? -- Empirical evidence -- Who benefits whom in practice -- Who benefits whom in the neighborhood -- Preference minorities as citizens and consumers -- Market solutions and their limits -- Market enlargement and consumer liberation -- Fixed costs, product quality, and market size -- Trade and the tyranny of alien majorities -- Salvation through new technologies -- Policy solutions and their limits -- Government subsidies and insufficient demand -- Books and liquor: two case studies.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001814671
full
(Au-PeEL)EBL3300500
(CaPaEBR)ebr10318494
(MiAaPQ)EBC3300500
(OCoLC)923112070
GBA749251

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC