Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Charlotte, N.C. : Information Age Pub., c2012
1 online resource (ix, 386 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1617356344 (electronic bk.)
ISBN 9781617356346 (electronic bk.)
ISBN 1617356328 (pbk.)
ISBN 1617356336 (hardcover)
ISBN 9781617356322 (pbk.)
ISBN 9781617356339 (hardcover)
aCurrent perspectives on cognition, learning, and instruction
Includes bibliographical references
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001816750
full
(Au-PeEL)EBL3315792
(CaPaEBR)ebr10594172
(MiAaPQ)EBC3315792
(OCoLC)923177629

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC