Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Medford, N.J. : Information Today, c2009
1 online resource (xvi, 294 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781573879194 (electronic bk.)
ISBN 1573873683
ISBN 9781573873680
Includes bibliographical references and index
How and why people become accidental marketers -- Starting with the basics of communication -- Assessing your current situation -- Using demographic, geographic, and census data -- What marketing experts think is most important -- Getting administrators, managers, and staff to buy in -- Making evidence-based decisions with administrators -- Don’t shy away from statistics -- Understanding the cycle of true marketing -- Writing your formal plans -- Basic rules for producing good promotional materials -- Getting the message out -- Using your website for public relations and outreach -- Finally, the fun stuff.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001816855
full
(Au-PeEL)EBL3316124
(CaONFJC)MIL323891
(CaPaEBR)ebr10492817
(MiAaPQ)EBC3316124
(OCoLC)923180078

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC