Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge, Massachusetts ; London, England : The MIT Press, 2006
1 online resource (225 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780262257114 (electronic bk.)
ISBN 9780262201650
Print version: Turow, Joseph. Niche envy : marketing discrimination in the digital age. Cambridge, Massachusetts ; London, England : The MIT Press, c2006 viii, 225 pages ISBN 9780262201650
Includes index
001821225
full
(Au-PeEL)EBL3338606
(CaONFJC)MIL209682
(CaPaEBR)ebr10173665
(MiAaPQ)EBC3338606
(OCoLC)73804933

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC