Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge, Massachusetts : MIT Press, [2014]
1 online resource (295 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780262319430 (electronic bk.)
ISBN 9780262026628
Print version: Medin, Douglas L. Who’s asking? Native science, Western science, and science education. Cambridge, Massachusetts : MIT Press, [2014] xii, 282 pages ISBN 9780262026628
Includes bibliographical references and index
Introduction: Who’s asking? -- Unsettling science -- Maps, models and the unity of science -- Values everywhere within science -- Science reflects who does it -- Culture and issues in cultural research -- Psychological distance and conceptions of nature -- Distance, perspective taking, and ecological relations -- Complicating cultural models : limitations of distance -- The argument so far -- A brief history of Indian education -- Culturally-based science education : navigating multiple epistemologies -- Community-based science education : Menominee focus -- Community-based science education : AIC focus -- Partnership in community : some consequences -- Summary, conclusions, implications.
001822233
full
(Au-PeEL)EBL3339722
(CaONFJC)MIL560313
(CaPaEBR)ebr10826570
(MiAaPQ)EBC3339722
(OCoLC)868068359

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC