Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, 2014
1 online resource (281 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780262319805 (electronic bk.)
ISBN 9780262027861
Print version: Webster, James G. Marketplace of attention : how audiences take shape in a digital age. Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, c2014 xii, 268 pages ISBN 9780262027861
Includes bibliographical references and index
001822314
full
(Au-PeEL)EBL3339857
(CaONFJC)MIL642322
(CaPaEBR)ebr10924203
(MiAaPQ)EBC3339857
(OCoLC)890146505

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC