Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Washington, D.C. : National Academy Press, 1999
1 online resource (xxiii, 319 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0309065577 (cloth)
Includes bibliographical references (p. 241-300) and index
Learning : from speculation to science -- How experts differ from novices -- Learning and transfer -- How children learn -- Mind and brain -- The design of learning environments -- Effective teaching : examples in history, mathematics, and science -- Teaching learning -- Technology to support learning -- Conclusions and recommendations for research.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001822984
full
(Au-PeEL)EBL3375627
(CaPaEBR)ebr10041047
(MiAaPQ)EBC3375627
(OCoLC)923257662

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC