Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bloomington, Ind. : Solution Tree Press, c2010
1 online resource (ix, 163 p.) : ill., forms
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781934009529 (perfect bound)
ISBN 9781935249245 (library binding)
ISBN 9781935543053 (e-book)
Includes bibliographical references (p. 151-155) and index
Standards-based assessment: begin with the end in mind -- The balanced assessment model: when formative meets summative -- Common assessments: a community of assessors -- Performance tasks: the key to an engaging curriculum -- Checklists: progressions of learning -- Rubrics: all roads lead to the standards -- Formative assessment tools: real time and real fast -- Summative assessment and evaluation: the last judgment.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001828906
full
(Au-PeEL)EBL3404861
(CaONFJC)MIL932226
(CaPaEBR)ebr10743992
(MiAaPQ)EBC3404861
(OCoLC)923390140

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC