Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bloomington, Ind. : Marzano Research Laboratory, c2012
1 online resource (xi, 239 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780983351252 (electronic bk.)
ISBN 9780983351238 (pbk.)
Classroom strategies series
"This book addresses how teachers can combine a model of effective instruction with goal setting, focused practice, focused feedback, and observations and discussions of teaching to improve their instructional practices."
Includes bibliographical references (p. 227-234) and index
Research and theory -- Having a model of effective teaching -- Setting growth goals -- Engaging in focused practice -- Receiving focused feedback -- Observing and discussing teaching -- Compendium: Strategies for reflective practice -- Appendix A: Answers to comprehension questions -- Appendix B: Teacher scales for reflective practice.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001828913
full
(Au-PeEL)EBL3404886
(CaONFJC)MIL827901
(CaPaEBR)ebr10744019
(MiAaPQ)EBC3404886
(OCoLC)859156242

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC