Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
Syracuse, N.Y. : Syracuse University Press, 2010
1 online resource (xii, 198 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780815651383 (electronic bk.)
ISBN 081563241X (alk. paper)
ISBN 9780815632412 (alk. paper)
Television and popular culture
Includes bibliographical references and index
How to break in; or, Why it’s all so random -- How to be a TV staff writer; or, Why there is no I in team -- How to make your writing personal; or, Why you must take the "me" out of it -- How to be a better writer; or, Why that college degree matters -- How to find your voice; or, Why theme is important -- How to embrace or ignore your past; or, Why you must say yes -- How to start writing; or, Why writer’s block is bunk -- How to really write a teleplay; or, Why it’s about process, not product -- How to run a show; or, Why you should be careful what you wish for -- Case study : Tim Kring and Heroes.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001830873
full
(Au-PeEL)EBL3410031
(CaONFJC)MIL945719
(CaPaEBR)ebr10493596
(MiAaPQ)EBC3410031
(OCoLC)759158732

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC