Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Austin : University of Texas Press, [1994]
1 online resource (250 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780292749498 (electronic bk.)
ISBN 0292790902 (alk. paper)
ISBN 0292790910 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780292790902
Texas film and media studies series
Print version: Wyatt, Justin. High concept : movies and marketing in Hollywood. Austin : University of Texas Press, [1994] x, 237 pages ; 23 cm Texas film and media studies series ISBN 9780292790902
Includes bibliographical references (pages [203]-225) and index
001840871
full
(Au-PeEL)EBL3571894
(CaPaEBR)ebr11012379
(MiAaPQ)EBC3571894
(OCoLC)932326999

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC