Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, New Jersey : Wiley, 2016
1 online resource (161 pages) : illustrations (some color)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118988947 (electronic bk.)
ISBN 9781118988923
ISBN 9781119176541
Print version: Reason, Ben, 1972- Service design for business : a practical guide to optimizing the customer experience. Hoboken, New Jersey : Wiley, c2016 xi, 189 pages ISBN 9781119176541
Includes index
001843990
full
(Au-PeEL)EBL4305714
(CaONFJC)MIL875318
(CaPaEBR)ebr11137214
(MiAaPQ)EBC4305714
(OCoLC)935254420

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC