Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, NY : Business Expert Press, 2016
1 online resource (136 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781631571190 (electronic bk.)
ISBN 9781631571183
Digital and Social Media Marketing and Advertising Collection
Print version: Moriuchi, Emi. Social media marketing : strategies in utilizing consumer-generated content. New York, NY : Business Expert Press, 2016 136 pages Digital and social media marketing and advertising collection. ISBN 9781631571183
001846273
full
(Au-PeEL)EBL4397461
(CaONFJC)MIL890074
(CaPaEBR)ebr11204963
(MiAaPQ)EBC4397461
(OCoLC)951065283

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC