Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, 2015
1 online resource (105 pages) : illustrations, charts
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783959340038 (electronic bk.)
ISBN 9783959345033
Print version: Meyer, Thomas Alexander. Crossmediale werbung fur den Einzelhandel : Wichtige werbeformate und mechanismen im Uberblick. Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, c2015 99 pages ISBN 9783959345033
Includes bibliographical references
001848170
full
(Au-PeEL)EBL4455651
(CaPaEBR)ebr11177734
(MiAaPQ)EBC4455651
(OCoLC)945874156

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC