Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New Delhi, India : Sage, 2016
1 online resource (281 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9789351505587 (electronic bk.)
ISBN 9789351505570
Print version: Joshi, Atul. Winning a billion consumers : a disruptive approach for success in India. New Delhi, India : Sage, c2016 xv, 261 pages ISBN 9789351505570
Includes index
001850124
full
(Au-PeEL)EBL4520183
(CaONFJC)MIL902602
(CaPaEBR)ebr11221690
(MiAaPQ)EBC4520183
(OCoLC)951974720

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC