Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Newcastle upon Tyne, England : Cambridge Scholars Publishing, 2015
1 online resource (258 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781443884587 (electronic bk.)
ISBN 9781443876544
Print version: Lacka-Badura, Jolanta. Recruitment advertising as an instrument of employer branding : a linguistic perspective. Newcastle upon Tyne, England : Cambridge Scholars Publishing, c2015 xviii, 238 pages ISBN 9781443876544
Includes bibliographical references and index
001851138
full
(Au-PeEL)EBL4534929
(CaONFJC)MIL839013
(CaPaEBR)ebr11215940
(MiAaPQ)EBC4534929
(OCoLC)924632385

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC