Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Toronto, [Ontario] ; Buffalo, [New York] ; London, [England] : University of Toronto Press, 2016
1 online resource (218 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781442669734 (e-book)
ISBN 9781442647992
Print version: Newman, Bruce I. Marketing revolution in politics : what recent U.S. presidential campaigns can teach us about effective marketing. Toronto, [Ontario] ; Buffalo, [New York] ; London, [England] : University of Toronto Press, c2016 xi, 205 pages ISBN 9781442647992
Includes index
001854872
full
(Au-PeEL)EBL4671107
(CaPaEBR)ebr11256833
(MiAaPQ)EBC4671107
(OCoLC)945579663

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC