Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bradford, England : Emerald Group Publishing Limited, 2016
1 online resource (84 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781786357229 (e-book)
ISBN 9781786357212
The Technopocene: Technology’s Transformation of People, Products and Brands, ISSN 1061-0421 ; Volume 25, Number 4
Print version: Journal of product & brand management : featuring pricing strategy & practice. Bradford, England : Emerald Group Publishing Limited, c2016 399 pages Technopocene: Technology’s Transformation of People, Products and Brands ; Volume 25, Number 4 ISBN 9781786357212
Includes bibliographical references
001857894
full
(Au-PeEL)EBL4709190
(CaONFJC)MIL958763
(CaPaEBR)ebr11275841
(MiAaPQ)EBC4709190
(OCoLC)960166306

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC