Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
First edition
Bingley, England : Emerald, 2016
1 online resource (127 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781786351197 (e-book)
ISBN 9781786351203
Advances in Business Marketing & Purchasing, ISSN 1069-0964 ; Volume 24
Print version: Making tough decisions well and badly : framing, deciding, implementing, assessing. First edition. Bingley, England : Emerald, c2016 ix, 116 pages Advances in business marketing & purchasing ; Volume 24. ISBN 9781786351203
Includes bibliographical references at the end of each chapters
001858284
full
(Au-PeEL)EBL4717106
(CaONFJC)MIL967328
(CaPaEBR)ebr11285380
(MiAaPQ)EBC4717106
(OCoLC)961453015

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC