Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, 2016
1 online resource (85 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783959343855 (electronic bk.)
ISBN 9783959348850
Print version: Gerdes, Sina. Incentivierung und Multi-Channel-Integration des Kundenengagements und ihr Einfluss auf die Kundenloyalitat. Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, c2016 v, 60 pages ISBN 9783959348850
Includes bibliographical references
001859257
full
(Au-PeEL)EBL4741596
(CaPaEBR)ebr11299554
(MiAaPQ)EBC4741596
(OCoLC)964409697

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC