Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, England ; Hoboken, New Jersey : ISTE : Wiley, 2018
1 online resource (287 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781119482635 (e-book)
ISBN 9781848219731
Innovation, entrepreneurship, management series : Diverse and global perspectives on value creation set ; Volume 3
Print version: Hammoudi, Abdelhakim. Game theory approach to managerial strategies and value creation. London, England ; Hoboken, New Jersey : ISTE : Wiley, c2018 xiv, 260 pages Innovation, entrepreneurship, management series. Diverse and global perspectives on value creation set ; Volume 3. ISBN 9781848219731
Includes bibliographical references and index
001872556
full
(Au-PeEL)EBL5214679
(CaPaEBR)ebr11494302
(MiAaPQ)EBC5214679
(OCoLC)1019657936

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC