Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Berlin : Logos Verlag, 2011
1 online resource (393 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783832598792 (electronic bk.)
ISBN 9783832527709
Print version: Knorle, Christian. Markenloyalitat in China : Kulturelle und markenbeziehungstheoretische Determinanten. Berlin : Logos Verlag, 2011 393 pages ISBN 9783832527709
001872860
full
(Au-PeEL)EBL5219565
(CaPaEBR)ebr11539420
(MiAaPQ)EBC5219565
(OCoLC)1021803903

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC