Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Leiden, The Netherlands ; Boston : Brill Sense, 2018
1 online resource (202 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9789004388192 (e-book)
ISBN 9789004388185
Constructing knowledge : curriculum studies in action ; Volume 18
Print version: Hayes, Cleveland. Through the fire - from intake to credential : teacher candidates share their experiences through narrative. Leiden, The Netherlands ; Boston : Brill Sense, 2018 202 pages Constructing knowledge ; Volume 18. ISBN 9789004388185
Includes bibliographical references
001880676
full
(Au-PeEL)EBL5615294
(MiAaPQ)EBC5615294
(OCoLC)1056204208

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC