Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Leiden, The Netherlands ; Boston : Brill Sense, 2019
1 online resource (x, 139 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9789004392571 (e-book)
ISBN 9789004392564
New directions in mathematics and science education ; Volume 34
Print version: Kim, Mijung. Dialogical argumentation and reasoning in elementary science classrooms. Leiden, The Netherlands ; Boston : Brill Sense, 2019 x, 139 pages New directions in mathematics and science education ; Volume 34. ISBN 9789004392564
Includes bibliographical references and index
001880686
full
(Au-PeEL)EBL5615310
(MiAaPQ)EBC5615310
(OCoLC)1080085106

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC