Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bloomington, IN : Solution Tree Press, [2019]
1 online resource (176 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781947604100 (e-book)
ISBN 9781947604094
Print version: Boston, Melissa. Making sense of mathematics for teaching to inform instructional quality. Bloomington, IN : Solution Tree Press, c2019 176 pages ISBN 9781947604094
Includes bibliographical references and index
Focusing on instructional quality with the IQA mathematics toolkit -- The potential of the task -- Implementation of the task -- Teacher’s questions -- Teacher’s linking and teacher’s press -- Students’ linking and students’ providing -- Putting it all together: using the IQA to assess and improve instructional practice.
001881949
full
(Au-PeEL)EBL5704454
(MiAaPQ)EBC5704454
(OCoLC)1088342673

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC