Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bloomington, IN : Solution Tree Press, [2019]
1 online resource (160 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781947604209 (e-book)
ISBN 9781947604193
Print version: Depka, Eileen. Letting data lead : how to design, analyze, and respond to classroom assessment. Bloomington, IN : Solution Tree Press, c2019 160 pages ISBN 9781947604193
Includes bibliographical references and index
The data response starts during the assessment design process -- Creating a structure to support data consistency for common assessments -- Visualizing and interpreting data with an eye on action -- Responding to data: considerations, practices, procedures -- Student response to data -- Considerations for future success.
001882554
full
(Au-PeEL)EBL5739242
(MiAaPQ)EBC5739242
(OCoLC)1091004745

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC