Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Place of publication not identified] : Emerald Publishing Limited, 2019
1 online resource (95 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781839092428 (e-book)
ISBN 9781839092411
International Marketing Review ; Volume 36
Print version: Global consumer culture. The evolving nature of global and local consumption. Part 1. [Place of publication not identified] : Emerald Publishing, 2019 95 pages International marketing series ; Volume 36. ISBN 9781839092411
001886374
full
(Au-PeEL)EBL5910165
(MiAaPQ)EBC5910165
(OCoLC)1122453112

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC