Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, England ; Hoboken, New Jersey : Iste : Wiley, [2019]
1 online resource (216 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781119671282 (e-book)
ISBN 9781786304629
Print version: Frikha, Azza. Measurement in marketing : operationalization of latent constructs. London, England ; Hoboken, New Jersey : Iste ; Wiley, c2019 216 pages ISBN 9781786304629
001886834
full
(Au-PeEL)EBL5966998
(MiAaPQ)EBC5966998
(OCoLC)1126217891

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC