Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Alexandria, Virginia : CSWE Press, [2018]
1 online resource (138 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780872932005 (electronic bk.)
ISBN 9780872931824
Print version: Grise-Owens, Erlene. Activating a teaching-learning philosophy : a practical guide for educators. Alexandria, Virginia : CSWE Press, c2018 138 pages ISBN 9780872931824
Introduction and purpose of this book -- What is a teaching philosophy, and why do I need one? -- How do I articulate my philosophy? -- Now that I have one, how do I implement my teaching philosophy? -- OK! I’m implementing my philosophy; how do I evaluate it? -- And, reactivate!
This how-to manual provides a structured framework for developing a comprehensive teaching learning philosophy from articulation through implementation to evaluation and then reactivation. Using professional literature and teaching learning experiences, the authors provide pragmatic steps for using a grounded philosophy to inform, engage, and assess teaching learning. They advocate an integrated teaching learning philosophy to promote ongoing commitment, engaged competency, and meaningful purpose in practice for educators..
001890550
full
(Au-PeEL)EBL6270506
(MiAaPQ)EBC6270506
(OCoLC)1206402923

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC