Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Chichester ; Malden, MA : Wiley-Blackwell, 2009
1 online resource (219 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1405155663 (hbk. : alk. paper)
ISBN 1405155671 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9781405155663 (hbk. : alk. paper)
ISBN 9781405155670 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references (p. [176]-203) and index
A passive audience? Structuralist and effects studies -- The active audience : speaking subjects -- Perceiving is believing : from phenomenology to media user theory -- Meanings are ours : reader response and audience studies -- The projecting audience : from cinema to cellphone -- A phenomenology of phone use : pervasive play and the ludification of culture -- Selling on screen : from media hermeneutics to marketing communication -- Buying brandscapes : a phenomenology of perception and purchase -- Consumer-citizens : crossing cultures in cyberspace -- Media user theory : going beyond accumulation of audiences.
001894293
full
(Au-PeEL)EBL7104566
(MiAaPQ)EBC7104566

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC