Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cham : Springer International Publishing AG, 2016
1 online resource (44 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783319329758 (electronic bk.)
ISBN 9783319329741
ICME-13 Topical Surveys Ser.
Print version: Bressoud, David Teaching and Learning of Calculus Cham : Springer International Publishing AG,c2016 ISBN 9783319329741
Intro -- Main Topics -- Contents -- 1 Teaching and Learning of Calculus -- 1 Introduction -- 2 Survey on State-of-the-Art -- 2.1 Theoretical Frameworks -- 2.2 Potential andor Actual Infinity: Beyond the Status Quo -- 2.3 Students’ Difficulties: Dealing with Informal Calculus Thinking -- 2.3.1 Limits -- 2.3.2 Functions -- 2.3.3 Derivatives -- 2.3.4 Integrals -- 2.4 Analysis of Calculus Curricula -- 2.4.1 Textbooks and Calculus Materials -- 2.4.2 Calculus Instruction in France -- 2.4.3 Calculus Instruction in Germany -- 2.4.4 Calculus Instruction in the United States -- 2.4.5 Calculus Instruction in Uruguay -- 2.4.6 Calculus Instruction in Singapore -- 2.4.7 Calculus Instruction in South Korea -- 2.4.8 Calculus in Hong Kong -- 2.5 Calculus Teachers and Classroom Practices -- 2.6 Current Theoretical Tools for Designing Calculus Tasks -- 2.7 The Use of Technology: A Way for Improving Visualization -- 3 Summary and Looking Ahead -- References.
001895008
express
(Au-PeEL)EBL6422563
(MiAaPQ)EBC6422563
(OCoLC)1011855745

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC