Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cham : Springer International Publishing AG, 2021
1 online resource (294 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783030673383 (electronic bk.)
ISBN 9783030673376
Print version: Deszczyński, Bartosz Firm Competitive Advantage Through Relationship Management Cham : Springer International Publishing AG,c2021 ISBN 9783030673376
Intro -- Preface -- References -- Acknowledgements -- Contents -- Abbreviations -- List of Figures -- List of Tables -- Chapter 1: Research on the Competitive Advantage of the Firm -- 1.1 Dominating Schools of Strategic Management -- 1.2 The Discourse on the Locus of Competitive Advantage -- References -- Chapter 2: Theoretical Foundations of the Relationship Management Mid-Range Theory -- 2.1 The Domain of Relationship Management -- 2.2 The Boundaries of RM Mid-Range Theory -- References -- Chapter 3: Relationship Management Maturity -- 3.1 The Design and Introductory Steps of RM Maturity Conceptualization -- 3.2 The Strategic Dimension of RM Maturity -- 3.3 The Processual and ICT Dimensions of RM Maturity -- References -- Chapter 4: Validating the Relationship Management Maturity Concept -- 4.1 The Design of a Research Tool on RM Maturity -- 4.2 Analytical Strategy -- 4.3 The Empirical Results on RM Maturity and Competitive Advantage -- References -- Chapter 5: Developing the Relationship Management Upper Mid-Range Theory -- 5.1 The Final Proposal of the RM Maturity Model and Its Practical Interpretation -- 5.2 Relational Niche -- 5.3 Illustrative Examples of RM Practice -- References -- Final Note -- References -- Index.
001895471
express
(Au-PeEL)EBL6527531
(MiAaPQ)EBC6527531
(OCoLC)1249475356

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC