Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Ann Arbor : University of Michigan Press, 2008
1 online resource (289 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780472900510 (electronic bk.)
ISBN 9780472070435
The New Media World Ser.
Print version: Turow, Joseph The Hyperlinked Society Ann Arbor : University of Michigan Press,c2008 ISBN 9780472070435
Intro -- Title Page -- Copyright Page -- Contents -- Introduction -- PART 1: Hyperlinks and the Organization of Attention -- JAMES G. WEBSTER: Structuring a Marketplace of Attention -- ALEXANDER HALAVAIS: The Hyperlink as Organizing Principle -- PHILIP M. NAPOLI: Hyperlinking and the Forces of "Massification" -- LOKMAN TSUI: The Hyperlink in Newspapers and Blogs -- ESZTER HARGITTAI: The Role of Expertise in Navigating Links of Influence -- SETH FINKELSTEIN: Google, Links, and Popularity versus Authority -- PART 2: Hyperlinks and the Business of Media -- MARTIN NISENHOLTZ: The Hyperlinked News Organization -- TOM HESPOS: How Hyperlinks Ought to Change the Advertising Business -- STACEY LYNN SCHULMAN: Hyperlinks and Marketing Insight -- ERIC PICARD: Hyperlinking and Advertising Strategy -- MARC A. SMITH: From Hyperlinks to Hyperties -- PART 3: Hyperlinks, the Individual and the Social -- DAVID WEINBERGER: The Morality of Links -- STEFAAN G. VERHULST: Linked Geographies: Maps as Mediators of Reality -- JEREMY W. CRAMPTON: Will Peasants Map? Hyperlinks, Map Mashups, and the Future of Information -- LADA A. ADAMIC: The Social Hyperlink -- MARKUS PRIOR: Are Hyperlinks "Weak Ties"? -- MATTHEW HINDMAN: What Is the Online Public Sphere Good For? -- Selected Bibliography -- About the Authors -- Index.
001896430
express
(Au-PeEL)EBL6819943
(MiAaPQ)EBC6819943
(OCoLC)1290484457

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC