Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masarykova univerzita, 2020
1 online resource (87 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021059368 (electronic bk.)
O projektu -- Úvod -- 1 Teoretická východiska vzdělávání žáků s Aspergerovym syndromem -- 1.1 Charakteristika Aspergerova syndromu (AŠ) s ohledem na vzdělávací potřeby -- 1.2 Projevy žáka s AŠ ve škole, obtíže při inkluzívním vzdělávání -- 1.3 Podněty pro předcházení obtížím při inkluzívním vzdělávání žáka s AŠ -- 2 Podmínky edukace v kontextu školy a třídy -- 2.1 Zajištění inkluzívního vzdělávání žáka s AŠ -- 2.2 Proškolení a spolupráce zúčastněných stran -- 2.3 Podpora poradenských zařízení, koordinátor pro PAS -- 3 Příklady metodické práce s žáky s AŠ v našich podmínkách a v zahraničí -- 3.1 Metodika edukace žáka s AŠ v inkluzivní škole v České republice -- 3.1.1 Metodika edukace žáka s AŠ v inkluzivní škole -- 3.1.2 Metodika edukace třídy, ve které se vzdělává žák s AŠ -- 3.1.3 Metodiky vzdělávání žáků s PAS včetně AŠ -- 3.2 Metodika edukace žáka s AŠ v inkluzivní škole v zahraničí -- 3.2.1 Zkušenosti s edukací žáka s AŠ v inkluzivní škole ve Velké Británii -- 3.2.2 Metodiky k inkluzivnímu vzdělávání žáků s AŠ v anglickém jazyce -- 3.3 Příklady z praktické realizace klíčových aktivit v inkluzivní škole -- 4 Aplikace výzkumného nástroje SDQ v inkluzivní škole -- 4.1 Charakteristika a možnosti využití nástroje -- 4.2 Analýza dat a diskuse k aplikaci nástroje a zjištěným datům -- 4.3 Diskuse k aplikaci nástroje ve třídě s žákem s Aspergerovym syndromem -- Závěrečná část -- Literatura -- Summary -- Seznam tabulek a obrázků -- Jmenný rejstřík -- Věcný rejstřík -- Přílohy.
001896689
express
(Au-PeEL)EBL6913509
(MiAaPQ)EBC6913509
(OCoLC)1305846844

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC