Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2019
1 online resource (219 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021093577 (electronic bk.)
ISBN 9788021093560
Intro -- Anotace -- Annotation -- Annotation -- Obsah -- Seznam tabulek -- Seznam obrazků -- Uvod -- 1. Koncepce a cil monografie -- 1.1 Cile -- 1.2 Koncepčni ramec -- 1.3 Hypotezy -- 2. Personalni marketing -- 2.1 Vymezeni a specifika pojmu personalni marketing -- 2.2 Historie personalniho marketingu v zahraniči a v českem prostředi -- 2.3 Řizeni lidskych zdrojů -- 2.3.1 Strategicke řizeni a personalni marketing -- 2.4 Marketingovy mix v personalnim marketingu -- 2.4.1 Produkt -- 2.4.2 Cena -- 2.4.3 Misto -- 2.4.4 Komunikace -- 2.4.5 Osobnost -- 2.5 Externi a interni personalni marketing -- 2.5.1 Externi personalni marketing -- 2.5.2 Interni personalni marketing -- 2.5.3 Pracovni spokojenost a motivace zaměstnanců -- 2.6 Kriticke zhodnoceni dosavadnich teoretickych poznatků a identifikace mezer pro dalši poznani ---
3. Metodicka vychodiska a postupy použite v monografii -- 3.1 Metody sběru dat -- 3.2 Strategie vyběru respondentů a sběr dat -- 3.3 Metody analyzy dat -- 3.4 Reliabilita a validita dat -- 4. Vysledky šetřeni -- 4.1 Kvalitativni vyzkum uplatňovani personalniho marketingu -- 4.2 Předvyzkum -- 4.2.1 Charakteristika respondentů -- 4.2.2 Znamost a podpora personalniho marketingu -- 4.2.3 Vnimani personalniho marketingu -- 4.2.4 Četnost využiti nastrojů personalniho marketingu -- 4.2.5 Učinnost nastrojů personalniho marketingu -- 4.2.6 Ziskavani zaměstnanců -- 4.2.7 Vnimani podniku uchazeči o zaměstnani -- 4.2.8 Strategie budovani značky zaměstnavatele -- 4.2.9 Stabilizace zaměstnanců -- 4.2.10 Přehled vysledků -- 4.3 Hlavni vyzkum -- 4.3.1 Charakteristika respondentů ---
4.3.2 Uplatněni personalniho marketingu v praxi a podpora aktivit v oblasti personalniho marketingu -- 4.3.3 Vnimani a obsah personalniho marketingu -- 4.3.4 Četnost využiti nastrojů personalniho marketingu -- 4.3.5 Důležitost nastrojů personalniho marketingu.
4.3.6 Důležitost prostředků podporujicich spokojenost / stabilizaci zaměstnanců -- 4.3.7 Přehled vysledků -- 4.4 Model personalniho marketingu -- 5. Shrnuti vysledků a přinosy -- 5.1 Hlavni přinosy pro teorii -- 5.2 Hlavni přinosy pro praxi -- Zavěr -- Seznam použite literatury -- Rejstřik -- Přilohy -- Přiloha A - vzor dotazniku pro předvyzkum -- Přiloha B - vzor dotazniku pro hlavni vyzkum.
001896710
express
Obsah // Seznam tabulek... 14 // Seznam obrázků... 16 // Úvod... 18 // 1. Koncepce a cíl monografie... 21 // 1.1 Cíle... 22 // 1.2 Koncepční rámec... 23 // 1.3 Hypotézy... 27 // 2. Personální marketing... 29 // 2.1 Vymezení a specifika pojmu personální marketing... 30 // 2.2 Historie personálního marketingu v zahraničí a v českém prostředí... 31 // 2.3 Řízení lidských zdrojů... 35 // 2.3.1 Strategické řízení a personální marketing... 36 // 2.4 Marketingový mix v personálním marketingu... 39 // 2.4.1 Produkt... 41 // 2.4.2 Cena... 43 // 2.4.3 Místo... 46 // 2.4.4 Komunikace... 47 // 2.4.5 Osobnost... 51 // 2.5 Externí a interní personální marketing... 55 // 2.5.1 Externí personální marketing... 57 // 2.5.2 Interní personální marketing... 59 // 2.5.3 Pracovní spokojenost a motivace zaměstnanců... 62 // 2.6 Kritické zhodnocení dosavadních teoretických poznatků // a identifikace mezer pro další poznání... 73 // 3. Metodická východiska a postupy použité v monografii... 75 // 3.1 Metody sběru dat... 76 // 12 // 3.2 Strategie výběru respondentů a sběr dat... 78 // 3.3 Metody analýzy dat... 81 // 3.4 Reliabilita a validita dat... 85 // 4. Výsledky šetření... 86 // 4.1 Kvalitativní výzkum uplatňování personálního marketingu... 86 // 4.2 Předvýzkum... 93 // 4.2.1 Charakteristika respondentů... 94 // 4.2.2 Známost a podpora personálního marketingu... 96 // 4.2.3 Vnímání personálního marketingu... 97
// 4.2.4 Četnost využití nástrojů personálního marketingu...101 // 4.2.5 Účinnost nástrojů personálního marketingu...108 // 4.2.6 Získávání zaměstnanců...115 // 4.2.7 Vnímání podniku uchazeči o zaměstnání...119 // 4.2.8 Strategie budování značky zaměstnavatele...119 // 4.2.9 Stabilizace zaměstnanců...120 // 4.2.10 Přehled výsledků...129 // 4.3 Hlavní výzkum...131 // 4.3.1 Charakteristika respondentů...132 // 4.3.2 Uplatnění personálního marketingu v praxi a podpora aktivit // v oblasti personálního marketingu...133 // 4.3.3 Vnímání a obsah personálního marketingu...137 // 4.3.4 Četnost využití nástrojů personálního marketingu...142 // 4.3.5 Důležitost nástrojů personálního marketingu...151 // 4.3.6 Důležitost prostředků podporujících spokojenost/stabilizaci // zaměstnanců...162 // 4.3.7 Přehled výsledků...173 // 4.4 Model personálního marketingu...179 // 5. Shrnutí výsledků a přínosy...185 // 5.1 Hlavní přínosy pro teorii...187 // 5.2 Hlavní přínosy pro praxi...188 // Závěr...190 // Seznam použité literatury...192 // Rejstřík...201 // Přílohy...203 // Příloha A - vzor dotazníku pro předvýzkum...204 // Příloha ? - vzor dotazníku pro hlavní výzkum...211 // 13
(Au-PeEL)EBL6913530
(MiAaPQ)EBC6913530
(OCoLC)1305841621

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC