Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2019
1 online resource (171 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-80-210-9536-6 (e-kniha)
ISBN 978-80-210-9535-9 (print)
Intro -- Obsah -- Uvod -- 1. Projekt vyzkumu -- 1.1 Předmět a cil vyzkumu -- 1.2 Začleněni lidove hudby do současnych kurikularnich dokumentů -- 1.3 K aplikaci lidovych pisni podle autorů učebnic hudebni didaktiky -- 1.4 Metody a techniky vyzkumu -- 1.5 Vyzkumne hypotezy -- 1.6 Časovy harmonogram vyzkumu -- 2. Realizace vyzkumu -- 2.1 K průběhu zpracovani a vyhodnocovani vysledků -- 2.2 Charakteristika respondentů -- 3. Vysledky vyzkumu a jejich interpretace -- 3.1 Analyza odpovědi z hlediska všech respondentů -- 3.1.1 Hudebni žanry a druhy hudebnich aktivit ve vyuce -- 3.1.2 Využivani didaktickych materialů (učebnice, zpěvniky a jine) ---
3.1.3 Nazory vyučujicich na uplatňovani lidovych pisni v hudebni vychově a mimo ramec předmětu -- 3.1.4 Obliba lidovych pisni učiteli -- 3.1.5 Nazory učitelů na vyznam a životnost lidove hudby v současnosti -- 3.1.6 Doporučeni vyučujicich, jak dnešni mladeži předkladat lidovou hudbu -- 3.2 Analyza odpovědi učitelů podle vybranych kriterii -- 3.2.1 Hledisko vlivu životnosti lokalni tradice -- 3.2.1.1 Učitele z jižnich Čech -- 3.2.1.2 Učitele ze Slovacka (jihovychodni Morava) -- 3.2.1.3 Učitele z Valašska (vychodni Morava) -- 3.2.1.4 Hana (středni Morava) -- 3.2.2 Hledisko typu hudebni aktivity učitele ve volnem čase ---
3.2.2.1 Učitele, kteři se věnuji sborovemu zpěvu (jako sbormistři a zpěvaci) -- 3.2.2.2 Učitele, kteři se věnuji nastrojove hře -- Zavěry -- Summary -- Prameny a literatura -- Seznam grafů -- Seznam tabulek -- Přilohy -- Přiloha č. 1: Vzor on-line dotazniku -- Přiloha č. 2: Přehled nazorů na charakter učebnic a zpěvniků -- Věcny rejstřik -- Zavěry -- Summary -- Prameny a literatura -- Seznam grafů -- Seznam tabulek -- Přilohy -- Přiloha č. 1: Vzor on-line dotazniku -- Přiloha č. 2: Přehled nazorů na charakter učebnic a zpěvniků -- Věcny rejstřik.
001896727
express
Úvod 7 // 1. Projekt výzkumu 13 // 1.1 Předmět a cíl výzkumu 13 // 1.2 Začlenění lidové hudby do současných kurikulárních dokumentů 13 // 1.3 K aplikaci lidových písní podle autorů učebnic hudební didaktiky.17 // 1.4 Metody a techniky výzkumu 18 // 1.5 Výzkumné hypotézy 20 // 1.6 Časový harmonogram výzkumu 22 // 2. Realizace výzkumu 23 // 2.1 K průběhu zpracování a vyhodnocování výsledků 23 // 2.2 Charakteristika respondentů 25 // 3. Výsledky výzkumu a jejich interpretace 31 // 3.1 Analýza odpovědí z hlediska všech respondentů 31 // 3.1.1 Hudební žánry a druhy hudebních aktivit ve výuce 31 // 3.1.2 Využívání didaktických materiálů 40 // 3.1.3 Názory vyučujících na uplatňování lidových písní // v hudební výchově a mimo rámec předmětu 61 // 3.1.4 Obliba lidových písní učiteli 64 // 3.1.5 Názory učitelů na význam a životnost lidové hudby v současnosti 67 // 3.1.6 Doporučení vyučujících, jak dnešní mládeži předkládat lidovou hudbu 69 // 3.2 Analýza odpovědí učitelů podle vybraných kritérií 77 // 3.2.1 Hledisko vlivu životnosti lokální tradice 78 // 3.2.1.1 Učitelé z jižních Čech 78 // 3.2.1.2 Učitelé ze Slovácka (jihovýchodní Morava) 81 // 3.2.1.3 Učitelé z Valašska (východní Morava) 88 // 3.2.1.4 Učitelé z Hané (střední Morava) 93 // 5 // 3.2.2 Hledisko typu hudební aktivity učitele ve volném čase 100 // 3.2.2.1 Učitelé, kteří se vénují sborovému zpěvu (jako sbormistři a zpěváci) 100 // 3.2.2.2 Učitelé, kteří se věnují nástrojové hře 107 // Závěry 116 // Summary 127 // Prameny a literatura 129 // Seznam grafů 135 // Seznam tabulek 138 // Přílohy 139 // Příloha č. 1: Vzor on-line dotazníku 139 // Příloha č. 2: Přehled názorů na charakter učebnic a zpěvníků 143 // Věcný rejstřík 167
(Au-PeEL)EBL6913547
(MiAaPQ)EBC6913547
(OCoLC)1305846002

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC