Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2020
1 online resource (40 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-80-210-9567-0 (e-kniha)
ISBN 978-80-210-9566-3 (print)
Intro -- Obsah -- Uvodem -- 1 Katedra pedagogiky se představuje -- 1.1 Poslani pracoviště -- 1.2 Přinašime změnu paradigmatu v učitelskem vzdělavani - my se měnime -- 2 Co je pro nas typicke? -- 2.1 Žijeme vyzkumem -- 2.2 (Sebe)reflexi praxi přispivame k rozvoji studentů -- 2.3 Spolupracujeme a budujeme společenstvi praxe -- 2.4 Kvalitni vyuka -- 3 Naše kurikulum... -- 3.1 Učime se ze zkušenosti -- 3.2 Nabizime možnost volby -- 3.3 Propojujeme poznani napřič obory i studiem -- 3.4 Učime se v mezinarodnim kontextu -- 3.5 Kontinualni inovace -- 4 Evaluace kvality vyuky - zajima nas, jak vyučujeme -- 4.1 Popis evaluačniho vyzkumu -- 4.2 Metodologie evaluačniho vyzkumu -- 4.3 Principy kvality vyuky a evaluace jejich implementace v praxi -- 4.3.1 Vytvařeni bezpečneho prostředi ve vyuce -- 4.3.2 Zaměřeni na dosahovani stanoveneho cile a na smysluplnou vyuku -- 4.3.3 Uplatňovani rozmanitych metod a strategii ve vyuce -- 4.3.4 Sdileni zkušenosti z vyuky a společna zodpovědnost za jeji kvalitu -- 4.3.5 Zaměřeni na praxi a praktičnost vyuky -- 4.3.6 Zaměřeni na vyuku založenou na důkazech, reflexi a zpětne vazbě -- 4.4 Přiklady evaluace vybranych předmětů -- 4.4.1 Uvod do pedagogiky a psychologie -- 4.4.2 Školni pedagogika -- 4.4.3 Zaklady pedagogicko-psychologicke diagnostiky -- 4.4.4 Sebezkušenostni připrava na profesi -- 4.4.5 Seminař k učitelske praxi.
001896735
express
ÚVODEM 5 // 1 KATEDRA PEDAGOGIKY SE PREDSTAVUJE 6 // 1.1 Poslání pracoviště 7 // 1.2 Přinášíme změnu paradigmatu v učitelském vzdělávání - my se měníme 9 // 2 CO JE PRO NÁS TYPICKÉ? 10 // 2.1 Žijeme výzkumem 11 // 2.2 (Sebe)reflexí praxí přispíváme k rozvoji studentů 13 // 2.3 Spolupracujeme a budujeme společenství praxe 14 // 2.4 Kvalitní výúka 15 // 3 NAŠE KURIKULUM... 16 // 3.1 Učíme se ze zkušenosti 17 // 3.2 Nabízíme možnost volby 17 // 3.3 Propojujeme poznání napříč obory i studiem 18 // 3.4 Učíme se v mezinárodním kontextu : 18 // 3.5 Kontinuální inovace. 19 // 4 EVALUACE KVALITY VÝUKY - ZAJÍMA NÁS, JAK VYUČUJEME 20 // 4.1 Popis evaluačního výzkumu 21 // 4.2 Metodologie evaluačního výzkumu 22 // 4.3 Principy kvality výuky a evaluace jejich implementace v praxi 22 // 4.3.1 Vytváření bezpečného prostředí ve výuce 22 // 4.3.2 Zaměření na dosahování stanoveného cíle a na smysluplnou výuku 23 // 4.3.3 Uplatňování rozmanitých metod a strategií ve výuce 24 // 4.3.4 Sdílení zkušeností z výuky a společná zodpovědnost za její kvalitu 25 // 4.3.5 Zaměření na praxi a praktičnost výuky 26 // 4.3.6 Zaměření na výuku založenou na důkazech, reflexi a zpětné vazbě 26 // 4.4 Příklady evaluace vybraných předmětů 27 // 4.4.1 Úvod do pedagogiky a psychologie 27 // 4.4.2 Školní pedagogika 29 4.4.3 Základy pedagogicko-psychologické diagnostiky 30 // 4.4.4 Sebezkušenostní příprava na profesi 32 // 4.4.5 Seminář k učitelské praxi 34
(Au-PeEL)EBL6913555
(MiAaPQ)EBC6913555
(OCoLC)1305840890

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC