Intro -- Obsah -- O PROJEKTU -- UVOD -- 1 MOŽNOSTI KOMUNIKACE A SPOLUPRACE V RAMCI PODPORY ŽAKA SE SPECIALNIMI VZDĚLAVACIMI POTŘEBAMI -- 1.1 Vymezeni komunikace -- 1.2 Komunikačni schopnost -- 1.3 Narušena komunikačni schopnost (NKS) -- 2 INTERVENČNI PŘISTUPY K ROZVOJI FONETICKO-FONOLOGICKE JAZYKOVE ROVINY -- 2.1 Charakteristika dyslalie -- 2.2 Přistupy k rozvoji foneticko-fonologicke jazykove roviny před zahajenim povinne školni dochazky -- 2.3 Vybrane pomůcky k intervenci při narušeni foneticko-fonologicke jazykove roviny -- 3 PŘISTUPY K ROZVOJI KOMUNIKAČNI SCHOPNOSTI ŽAKŮ V KONTEXTU SOCIALNI INKLUZE -- 3.1 Role učitele v intervenci u žaka s mutismem -- 3.2 Stimulace komunikačni schopnosti a aktivizace žaků se sekundarnimi poruchami komunikace -- 3.3 Využiti metody zprostředkovaneho učeni FIE u žaků školniho věku -- SUMMARY -- LITERATURA -- Internetove zdroje -- SEZNAM OBRAZKŮ A TABULEK -- JMENNY REJSTŘIK -- VĚCNY REJSTŘIK.
ÚVOD // 1 MOŽNOSTI KOMUNIKACE A SPOLUPRÁCE V RÁMCI PODPORY ŽÁKA SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI // 1.1 Vymezení komunikace // 1.2 Komunikační schopnost // 1.3 Narušená komunikační schopnost (NKS) // 2 INTERVENČNÍ PŘÍSTUPY K ROZVOJI FONETICKO-FONOLOGICKE JAZYKOVÉ ROVINY // 2.1 Charakteristika dyslalie // 2.2 Přístupy k rozvoji foneticko-fonologicke jazykové roviny před zahájením povinné školní docházky // 2.3 Vybrané pomůcky k intervenci při narušení foneticko-fonologicke jazykové roviny // 3 PŘÍSTUPY K ROZVOJI KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI ŽÁKŮ V KONTEXTU SOCIÁLNÍ INKLUZE // 3.1 Role učitele v intervenci u žáka s mutismem // 3.2 Stimulace komunikační schopnosti a aktivizace žáků se sekundárními poruchami komunikace // 3.3 Využití metody zprostředkovaného učení FIE u žáků školního věku // SUMMARY // LITERATURA // Internetové zdroje // SEZNAM OBRÁZKŮ A TABULEK // JMENNÝ REJSTŘÍK // VĚCNÝ REJSTŘÍK