1 Úvod 7 // 2 Literární rešerše 9 // 2.1 Výkonnost podniku 9 // 2.2 Spokojenost zákazníka 12 // 2.3 Kvalita a řízení kvality 16 // 2.4 Zpětné toky 21 // 2.5 Znalosti a znalostní management 23 // 2.6 Inovace a řízení inovací 26 // 3 Metodologie 31 // 3.1 Dotazník 31 // 3.2 Statistické metody 31 // 3.3 Zkoumané faktory a veličiny 32 // 3.3.1 Výkonnost podniku 32 // 3.3.2 Spokojenost zákazníka 33 // 3.3.3 Kvalita a řízení kvality 37 // 3.3.4 Zpětné toky 38 // 3.3.5 Znalosti a znalostní management 39 // 3.3.6 Inovace a řízení inovací 40 // 3.4 Konceptuálni model 40 // 3.5 Výzkumný vzorek 42 // 4 Výsledky 45 // 4.1 Výkonnost podniku 45 // 4.2 Spokojenost zákazníka 51 // 4.3 Kvalita a řízení kvality 56 // 4.4 Zpětné toky 58 // 4.5 Znalosti a znalostní management 63 // 4.6 Inovace a řízení inovací 66 // 6 VÝKONNOST PODNIKU V KONTEXTU SPOKOJENOST! ZÁKAZNÍKA, ZPĚTNÝCH TOKÜ, KVALITY, INOVACÍ A ZNALOSTÍ // 4.7 Modely výkonnosti 69 // 4.7.1 Model výkonnosti vycházející z ROA ve vztahu ? průměru odvětví 69 // 4.7.2 Model výkonnosti vycházející z růstu ROA 72 // 4.7.3 Model výkonnosti vycházející ze ziskovosti ve srovnání s konkurencí . . 76 // 4.7.4 Model výkonnosti vycházející ze ziskovosti ve srovnání s předchozím // obdobím 79 // 5 Diskuse 85 // 6 Závěr 91 // Shrnutí 93 // Summary 93 // Použitá literatura 97 // Přílohy 113 // Dotazník 3 // Základní analýza celkového datového souboru 125