Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2020
1 online resource (141 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-80-210-9648-6 (electronic bk.)
ISBN 978-80-210-9647-9
Intro -- Obsah -- 1 Uvod -- 2 Literarni rešerše -- 2.1 Vykonnost podniku -- 2.2 Spokojenost zakaznika -- 2.3 Kvalita a řizeni kvality -- 2.4 Zpětne toky -- 2.5 Znalosti a znalostni management -- 2.6 Inovace a řizeni inovaci -- 3 Metodologie -- 3.1 Dotaznik -- 3.2 Statisticke metody -- 3.3 Zkoumane faktory a veličiny -- 3.3.1 Vykonnost podniku -- 3.3.2 Spokojenost zakaznika -- 3.3.3 Kvalita a řizeni kvality -- 3.3.4 Zpětne toky -- 3.3.5 Znalosti a znalostni management -- 3.3.6 Inovace a řizeni inovaci -- 3.4 Konceptualni model -- 3.5 Vyzkumny vzorek -- 4 Vysledky -- 4.1 Vykonnost podniku -- 4.2 Spokojenost zakaznika -- 4.3 Kvalita a řizeni kvality -- 4.4 Zpětne toky -- 4.5 Znalosti a znalostni management -- 4.6 Inovace a řizeni inovaci -- 4.7 Modely vykonnosti -- 4.7.1 Model vykonnosti vychazejici z ROA ve vztahu k průměru odvětvi -- 4.7.2 Model vykonnosti vychazejici z růstu ROA -- 4.7.3 Model vykonnosti vychazejici ze ziskovosti ve srovnani s konkurenci -- 4.7.4 Model vykonnosti vychazejici ze ziskovosti ve srovnani s předchozim obdobim -- 5 Diskuse -- 6 Zavěr -- Shrnuti -- Summary -- Použita literatura -- Přilohy -- Dotaznik -- Zakladni analyza celkoveho datoveho souboru.
001896757
express
1 Úvod 7 // 2 Literární rešerše 9 // 2.1 Výkonnost podniku 9 // 2.2 Spokojenost zákazníka 12 // 2.3 Kvalita a řízení kvality 16 // 2.4 Zpětné toky 21 // 2.5 Znalosti a znalostní management 23 // 2.6 Inovace a řízení inovací 26 // 3 Metodologie 31 // 3.1 Dotazník 31 // 3.2 Statistické metody 31 // 3.3 Zkoumané faktory a veličiny 32 // 3.3.1 Výkonnost podniku 32 // 3.3.2 Spokojenost zákazníka 33 // 3.3.3 Kvalita a řízení kvality 37 // 3.3.4 Zpětné toky 38 // 3.3.5 Znalosti a znalostní management 39 // 3.3.6 Inovace a řízení inovací 40 // 3.4 Konceptuálni model 40 // 3.5 Výzkumný vzorek 42 // 4 Výsledky 45 // 4.1 Výkonnost podniku 45 // 4.2 Spokojenost zákazníka 51 // 4.3 Kvalita a řízení kvality 56 // 4.4 Zpětné toky 58 // 4.5 Znalosti a znalostní management 63 // 4.6 Inovace a řízení inovací 66 // 6 VÝKONNOST PODNIKU V KONTEXTU SPOKOJENOST! ZÁKAZNÍKA, ZPĚTNÝCH TOKÜ, KVALITY, INOVACÍ A ZNALOSTÍ // 4.7 Modely výkonnosti 69 // 4.7.1 Model výkonnosti vycházející z ROA ve vztahu ? průměru odvětví 69 // 4.7.2 Model výkonnosti vycházející z růstu ROA 72 // 4.7.3 Model výkonnosti vycházející ze ziskovosti ve srovnání s konkurencí . . 76 // 4.7.4 Model výkonnosti vycházející ze ziskovosti ve srovnání s předchozím // obdobím 79 // 5 Diskuse 85 // 6 Závěr 91 // Shrnutí 93 // Summary 93 // Použitá literatura 97 // Přílohy 113 // Dotazník 3 // Základní analýza celkového datového souboru 125
(Au-PeEL)EBL6913577
(MiAaPQ)EBC6913577
(OCoLC)1305845477

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC