Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masarykova univerzita, 2019
1 online resource (65 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021096752 (electronic bk.)
Intro -- Obsah -- O PROJEKTU -- ÚVOD -- 1 ZÁKLADNÍ VYMEZENÍ PROBLEMATIKY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ -- 1.1 Vymezení pojmu specifické poruchy učení -- 1.2 Charakteristika projevů dyslexie, dysgrafie, dysortografie -- 1.3 Strategie a motivace k psaní u žáků s SPU na základní škole -- 1.4 Inkluzivní přístupy v edukaci žáků s SPU -- 2 PORUCHY KONCENTRACE A POZORNOSTI -- 2.1 Specifika poruch koncentrace a pozornosti u žáků -- 2.2 Poruchy koncentrace jako univerzální kategorie -- 2.3 Teorie a pedagogické aspekty pozornosti -- 2.4 Pedagogická opatření ve škole -- 3 DIAGNOSTIKA A INTERVENCE U ŽÁKŮ SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENI -- 3.1 Vymezení základních východisek -- 3.2 Propojení diagnostiky s plánováním intervence -- 3.3 Oblasti diagnostiky u žáků s SPU -- 3.4 Intervenční přístupy v diagnostice u žáků s SPU -- 4 SENZORICKÁ INTEGRACE - REEDUKAČNÍ PŘÍSTUPY K ŽÁKŮM S SPU -- 4.1 Senzorická integrace: Proces a teorie -- 4.2 Výzkumy o účinnosti podpory senzorické integrace -- 4.3 Nový pohled na teorii senzorické integrace -- 4.4 Akceptace teorie senzorické integrace -- SUMMARY -- LITERATURA -- SEZNAM OBRÁZKŮ A TABULEK -- JMENNÝ REJSTŘÍK -- VĚCNÝ REJSTŘÍK
001896761
express
(Au-PeEL)EBL6913581
(MiAaPQ)EBC6913581
(OCoLC)1305840205

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC